Utolsó kommentek

Amerikai pláne

Friss topikok

Címkék

Fogadom (The Vow)

2012.02.17. 10:16 | lebo | 2 komment

Az emlékezet elvesztése már számos film alapötletéül szolgált. Nyúltak már a témához akciófilm-thriller készítők (Emlékmás, Utánunk a tűzözön, A Bourne-rejtély, Mementó, Ismeretlen férfi) de romantikus-szerelmes filmek is születtek már erre alapozva (Aludj csak, én álmodom, Az 50 első randi). A Fogadom is egy ilyen amnéziás romantikus dráma, csak a rosszabbik fajtából.The Vow quad - English copy.jpg

Paige (Rachel McAdams) és férje Leo (Channing Tatum) boldog szerelmes pár benyomását keltik, mígnem a film negyedik percében telibe trafálja kocsijukat egy teherautó. A baleset következtében Paige amnéziába esik, kitörlődik emlékezetéből életének utolsó 5 éve. Rossz hír ez Leónak is, hiszen a lány fejéből ezzel együtt közös életük is eltűnt. Paige utolsó emléke, hogy gazdag anyuka és apuka kicsi lányaként jogot tanul, és van egy vőlegénye. Aki azonban nem Leo. Paige szemmel láthatóan semmi vonzót nem talál jelenlegi helyzetében, sokkal inkább régi élete felé kacsingat. Leo pedig kétségbeesetten próbál megtenni mindent, hogy ismét visszatérjenek kedvese emlékei, és ezzel együtt visszakapja régi életét is. De ebben a törekvésében akadályozzák őt Paige szülei, és egykori vőlegénye is. Mindez 104 percben. 


A film klisés, ötlettelen, émelyítően nyálas - szerintem még a romantikus beállítottságúaknak is - de ha egyetlen találó szóval kéne leírnom, akkor az a dögunalmas lenne.
A legkomikusabb jelenetek azok, amikor - a valljuk be őszintén, nem túl okos arcú - Channing Tatum az élet, és a pillanatok összefüggéséről próbál meg bölcseleteket megfogalmazni. Vele együtt Rachel McAdams is hihetetlenül rossz alakítást nyújt, nálam veszített is bájából a kisasszony.

A Fogadom elkészítése egyébként 30 millió dollárba fájt, és nagyon is kasszasiker gyanús. Én ennek ellenére semmilyen pozitívumot nem tudok megemlíteni mellette, sőt, tovább megyek, szerintem botrányosan rossz mozival van dolgunk. Mindenkit lebeszélnék a film megtekintéséről! 

Értékelés: 2/10

Szerző: Lebo

A bejegyzés trackback címe:

https://amerikaiplane.blog.hu/api/trackback/id/tr234122873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bekiszani 2012.03.13. 23:37:03

Ugyan ez a véleményem a filmről, nagyon untam. Az tetszett, hogy a film igaz történetre alapszik, de valahogy fel lehetett volna pörgetni, és ívet adni a cselekmények. Úgy éreztem nincs is befejezve, vártam volna még valami megoldást, de nem jött.

rosalie 2012.04.07. 00:34:19

Szerintem a film úgy volt jó, ahogy volt. Nekem pont az tetszett benne, hogy vissza vannak fogva az agyon ismételt amerikai, nyálas, romantikus klisék. Nem akarták elferdíteni a valóságot. A film alapjául valóban egy igaz történet szolgált, és a film szerintem pont ezt a sztorit adta vissza.
süti beállítások módosítása